Sosyal Medya İletişimi ve Yönetimi

Sosyal Medya İletişimi ve Yönetimi - Taner ÖzdeşDijital kültürün şekillendirdiği yeni çağda "sosyal medya" aracılığıyla;
  • Müşteri portföyünüzü genişletmek,
  • Sadık takipçi kitlenizi artırmak,
  • Potansiyel müşterilerinize ulaşmak,
  • Kurumunuzu, ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak,
  • İtibarınızı ve satışlarınızı artırmak mı istiyorsunuz?

Şirketiniz, ürünleriniz ve hizmetlerinize ait mesajların, sosyal medya hesaplarınız aracılığıyla "doğru ve birincil" hedef kitlelere 24 saat, tek elden, tutarlı ve etkin şekilde ulaştırılmasını sağlıyor.

Sosyal medya alanında alt hizmetlerimiz:
  • Sosyal medya hesaplarının açılması ve yönetimi
  • Detaylı iletişim takviminin hazırlanması
  • İçerik planlarının hazırlanması / içerik yönetimi
  • Proje üretimi
  • Yarışma ve kampanya yönetimi
  • Kriz yönetimi
  • Monitoring (Sosyal medya ortamında ve web dünyasında kurumunuz, ürün ve hizmetlerinizle ilgili kontrolünüz dışında doğan olumlu ve olumsuz gelişme ve yorumların anında yakalanması, yönetimi ve cevap sunulması süreci.)
  • Lider konumlandırma
  • Raporlama
  • Karşılaştırmalı Sektörel Analiz

Ayrıca;
  • Sadece ürün ve hizmetlerinizi değil, firmanızın felsefesi ve çalışma anlayışını da anında hedeflediğiniz kitleye duyuruyor,
  • Rakiplerinizin var olduğu sosyal medya ortamında sizin de kurumunuz, ürün ve hizmetlerinizle var olmanızı sağlıyor,
  • Kitlelerinizin davranış biçimlerini ölçümleyerek, nelerden hoşlandıklarını, nelere tepki gösterdiklerini raporluyor,
  • Hedef kitlenizin sosyal medyada ne zaman daha çok vakit geçirdiğini ölçümlüyor, mesajlarınızın gücü ve yoğunluğunu mevcut ölçümlemeye göre tasarlıyoruz.
Paylaş